
Megjelent az Indóház vasúti magazin 2009 szeptemberi száma, KOCÚR KIRÁLY alcímmel.
A bevezető hir-képes összefoglalóban jó pár ritka helyszín és fotó látható részben különvonatokról érdekes teher és nosztalgia menetekről. Köztük az Eger-Putnok vonalon fotózkodó Göröghont is megjárt Desiróról.
A nemzetközi képes hirek az amerikai nagy sebességű tervek után osztrák nosztalgiázással, az olasz újraindított mellékvonalon át , a cseh vasúti múzeum és végül a Ganz gyártmányú bolgár ‘Kádár-vonat”-ot is felvonultató ruszei vasúti múzeumig terjednek.
Egy érdekes cikk a Kazincbarcika Rudabánya szárnyvonal múltjából és haldoklásáról.
Folytatódik AZ egy mozdonyvezető emlékei a 424-esről sorozat (3.rész)
A GYSEV jegyezte cikkben az első magyar reklám mozdony, a Haydn matricás taurus (a 1047-504 recpcebika)
Egy cikk arról hogyan építi a vasút a konkurens autópályákat.
Aki nem ismerné annak érdekes lehet a Zetorral Burgenlandban cikk.
Gázturbina a vasútüzemben, némi magyar színezettel.
Az 520-asok birodalma, a boszniai gőzösözés folytatása.
125 éves a Keleti Pályaudvar, kiállítás a pályaudvar Lotz-termében.
Érdekes összeállítás található a keskeny nyomközű vonatok sebességéről a döcögőstől a japán sebességrekorderekig. Folytatásként egy rövid képes összeállítás az Jenbah vasútjai címmel (760 mm-es és méteres fogaskerekű is van arra.)
Egy oldal román keskeny nyomköz.