Megjelent egy fogyókúra jelentés (Trix,LGB,Märklin)

A német modellvasút technika magazin online kiadásában ma megjelent egy Märklin lista
(a linket nem rakom be mert egy agresszív multilayeres nehezen kikerülhető zavaró reklám ült rá az oldalra nem biztos hogy a kiadó jóvoltából) ebben 20 termék van az 4MFOR termékcsaládból (nem egyértelmű hogy csúszás, vagy egyenlőre nem is tervezik a későbbi gyártását)

A TRIX együttműködésben készülő és a startszettekbe is kerülő új mobil vezérlő csúszása miatt (?)
10 Märklin
1 TRIX
induló csomag 2010-re tolódik.
A TRIX N-es újdonságok közül (2008/2009-re beharangozottak közül) 9 nem készül jelenleg mégsem el. (forrás: osztrák N-es magazin)

De van jó hír is.
Néhány termék 2009-2010-es szállításra viszont rendelhető lesz.
10 Märklin (pld Re10/10, zöld, SBB, Ep.IV )
köztük a BR 234 “Ludmilla” is.
TRIX-ből 5
LGB-ből 9 ilyen termék. Köztük az RHB WR 3810 étkező kocsi, vagy a HSB KB 900-501 és KB 900-518 utasinformációkkal !?

Néhány korábban nem tervezett termék mégis marad:
6 ilyen szett a Märklintől
29 termék a TRIX-től
27 termék az LGB-től

A német cikk ezekért a TRIX-et teszi kvázi felelőssé, de az LGB esetében egyértelműen nem lehet (illetve hacsak nem bérmunka beszállító volt) és néhány más termék közös fejlesztése esetében is két fél kell hozzá (Märklin-Trix) hogy ne jöjjön össze a projekt.
Alapvető hibának azt mondja hogy nem sikerült a DC (2 vezetékes) piacon a márkát újra pozicionálni. Igazában a termékek, árak és a reklámok alapján nem tudom hogy valójában hova akarták pozicionálni.
A termék árakhoz a minőséget is fel kellett volna hozni (nem csak a Märklines fém modellek DC megfelelőivel) és ez a piac nagyon szoros és az árversenyben alulról jövők helyzeti előnyben vannak, nekik “csak” a minőséget és a szolgáltatást kellett(volna) javítani.